Якты юл
  • Рус Тат
  • Главная новость

    • 22 май 2019 - 09:48
      Чәчү тәмамланды, эшләр дәвам итә
      Район игенчеләре 46 мең гектар җиргә булачак  уңышка нигез салдылар. Механизаторлар чәчүне төгәлләп, басуларны карау эшенә тотындылар. Әйтик, чәчүлекләрне тукландыру, аларны тишелеп чыккач тырмалау, авыруларга, корткычларга, чүп үләннәренә каршы эшкәртү бара. Мул уңыш алу өчен тиешле агрочараларны башкару шарт.
      168
      0
      0
    • 21 май 2019 - 11:20
      Әгәр мин президент булсам...
      Ел саен Россия Федерация Советы мәктәп укучылары арасында «Әгәр мин президент булсам...» дип аталган бөтенроссия бәйгесе уздыра. Әлеге конкурска Тукай районы балалары үз тәкъдимнәрен язып җибәрә. Узган елгы бәйгедә Мусабай Завод мәктәбе укучысы Миләүшә Хәкимова җиңү яулаган иде, быел мондый уңыш Комсомолец мәктәбе укучысы Луиза Кузнецовага елмайды.
      100
      0
      0
    • 20 май 2019 - 11:30
      Баян – гомерлек юлдашым
      Гармунчылар районны гөрләтте. 16 май көнне «Уйна, Тукай гармуны!» бәйрәмендә 40тан артык оста җыелып тальянда, гармунда сәхнә тотты. Барлык катнашучылар да гаҗәеп талант ияләре... Алар татар милләтенең көзгесе, халкыбызның көй-моңнарын тамашачыга ирештерүче, җаннарыбызга дәва бирүче. Төймәләргә басып көйләр сыздырган, хөрмәткә лаек остазларның берсе – Рәис Миңнегулов.
      128
      0
      2
    • 18 май 2019 - 10:15
      Авылның киләчәге эшмәкәр кулында
      Кнәз авыл җирлегенә караган кечкенә, әмма бай тарихлы Чыршылы авылында «Хөрмәтуллин» крестьян-фермер хуҗалыгы үз эшчәнлеген алып бара. Хуҗалык җитәкчесе Таһир Хөрмәтуллин тумышы белән Чыршылыдан. 2012 елда үз эшчәнлеген шушында башлый. Фермер туган авылын яшәтү, күтәрү идеясе белән яши. 
      165
      0
      0
    • 17 май 2019 - 11:15
      Җитмеш ел бергә бәхетле яшәүнең сере нидә?
      Халыкара Гаилә көне 1993 елдан билгеләп үтелә. Гаилә – җәмгыятьнең төп элементы, кешелек кыйммәтләрен саклаучы. Әлеге дата уңаеннан безнең районда да һәр елны иң лаеклы гаиләләр зурлана. Бу юлы ЗАГС хезмәткәрләре Биклән авылында яшәүче сугыш ветераны Миңнәхмәт Гайсин һәм аның тормыш иптәше Галиябикә апаларга чыктылар. Бу соклангыч пар инде 70 ел бергә гомер кичерә. Уйлап карасаң, үзе бер кеше гомере! Кичерәләр дип әйтү генә аз, аларның тормыш юлы салмак кына аккан елгаларга тиң түгел шул... Бүгенге бәхетле картлыкларына кадәр аларга утка керергә дә, кайгы дәрьяларын кичәргә дә, тормышның ачысын-төчесен татырга да туры килгән.
      159
      0
      1
    • 16 май 2019 - 09:55
      Кече авылда зур бәйрәм 
      Әҗмәкәй авылының үзәгендә урнашкан һәйкәл – сугыш һәм тыл ветераннарын, сугыш толларын, гомумән, сугыш каһарманнарын искә алу, бер минут тын калу урыны ул.
      815
      0
      0
    • 15 май 2019 - 10:25
      Чәчү тәмамлану алдында
      Бүгенгә районда барлык мәйданның 38,9 мең гектарында чәчү үткәрелде. Бу – гомуми планның 81 проценты. Эш актив рәвештә дәвам итә. Кырларда 40 техника берәмлеге эшли. Тәүлек эчендә 2,5 мең гектар мәйдан чәчелә. Бу атна азагына төп чәчүнең төгәлләнүе көтелә, белдерде район авыл хуҗалыгы һәм азык-төлек идарәсе башлыгы Ренат Хәсәнов. 
      126
      0
      0
    • 14 май 2019 - 11:00
      Уйна, Тукай гармуны!
      Табигатьтә хуш исле май ай ае! Дөньяларның иң саф, чиста, ифрат ямьле ае! Бакчы - бакчалар шау чәчәккә күмелгән! Күзләр камашырлык аклык! Ә исләре соң, исләре! Менә кайда ул дөньяның гүзәллеге, менә кайда ул хозурлык! Ә авылдагы май кичләре?! Аларның ямен гади сүз белән генә ничек анлатасың? Таңга кадәр сайраган кошларның жырын тынлыйсы да тынлыйсы килә. Ә шуларга сихри гармун моңы да кушылса?! Монысы инде гармония -Табигать – Ана белән Кешелек бердәмлегенең югары ноктасы! Оста куллар хасил иткән хисле аккордлар кош сайрауларыннан бер дә калышмый бит. Шулай ук дулкынландыра, әсэрләндерә. Аларны тынлагач, күңелләр җилкенә. Яратасы килә – тормышны, кешеләрне, сөйгән ярны!
      414
      0
      1
    • 12 май 2019 - 10:30
      Уйнамаган гармун моңын югалта
      Рамил Фәррахов күпкырлы шәхес – отставкадагы эчке эшләр полковнигы, җәзаларны үтәтү федераль хезмәтенең Татарстан буенча идарәсенең Кама аръягы филиалы ветераннар оешмасы рәисе, сәләтле гармунчы, баянчы. Гармунчылар фестиваленә әзерлек кысаларында һәм җәзаларны үтәтү инспекцияләре оешуга 100 ел тулу уңаеннан без аның белән әңгәмә кордык. Гармунчы егет ничек полковникка кадәр күтәрелгән? Кырыс эш шартларында җыр-моңга тартылуны саклап калу авырмы? Рамил Фәррахов кемгә өр-яңа баянын бүләк итәргә әзер?
      214
      0
      4
    • 8 май 2019 - 10:55
      Рәхмәт сезгә, хөрмәтле ветераннар!
      Бөек Җиңүнең 74 еллыгы уңаеннан районда күпсанлы чаралар үтә. Игътибар үзәгендә – хөрмәтле ветераннар. Район башлыгы Фаил Камаев районда яшәүче сугыш ветераннарының һәркайсы белән очрашып, бәйрәм белән шәхсән котлады. Аларга батырлыклары, бүгенге тыныч тормышыбыз өчен олы рәхмәтен әйтте. 
      462
      0
      1
    • 4 май 2019 - 10:45
      «Ничекләр исән калганбыздыр?!»
      Тиздән 9 Май... Күңелләрне кузгатучы, йөрәкләрне әрнетүче, үзәкләрне өзүче дулкынландыргыч бәйрәм – Җиңү көне. Дәhшәтле сугышта фашист илбасарларына каршы үзләрен аямыйча көрәшеп, Җиңү яулаган әби-бабайларыбыз батырлыгы алдында баш ию көне... Аларны хөрмәт, рәхмәт белән искә алу көне...
      217
      0
      0
    • 1 май 2019 - 15:48
      Яз һәм Хезмәт бәйрәме уңаеннан Чаллы шәһәрендә митинг узды
      Быел тукайлылар беренче тапкыр митингта шәһәр халкы белән берлектә катнашты.
      894
      0
      0
    • 30 апрель 2019 - 10:55
      Биредә урман булачак
      Тукайлылар табигатьне саклау буенча республика күләмендәге «Бердәм урман утырту» акциясендә катнаштылар. Шимбә көнне Кече Шилнә авылы янында урнашкан Татарстан участок урманчылыгының 130нчы кварталына барлыгы 70кә якын кеше җыелды. Акциядә Кече Шилнә мәктәбенең 7-8нче сыйныф укучылары, авыл халкы катнашты. Калмаш авылыннан һәм Яр Чаллыдан килүчеләр дә бар иде. Бу көнне барлыгы ярты гектар мәйданда 1000гә якын ылыслы агач утыртылды.
      530
      0
      0
    • 26 апрель 2019 - 12:55
      «Һәр иртәне игелекле эшләр өчен көч сорыйм» 
      Май башында Тукай районы башлыгы Фаил Камаев 50 яшьлек юбилеен билгеләп үтә. Аның район белән җитәкчелек итәргә алынуына әле ике генә ел. Әмма халык, аеруча өлкән буын, аның тукайлыларның яшәешен яхшыртуга керткән өлешен бәяләп өлгерде инде. Тукайлылар энергиясе ташып торган эшлекле җитәкчегә, иң мөһиме, һәр эштә ярдәм кулын сузарга торучы хуҗага күптән мохтаҗ иде. Юбилей датасы алдыннан без Фаил Мисбах улы белән аның тормыш кыйммәтләре турында әңгәмә кордык.
      357
      1
      4
    • 24 апрель 2019 - 10:25
      Язгы чәчүгә керештек
      Районда язгы чәчү кампаниясе старт алды. Берничә хуҗалыкта иртә культуралар чәчүгә чыктылар. 
      158
      0
      0