Якты юл
  • Рус Тат
  • Кызыклы һәм файдалы

    • 26 сентябрь 2020 - 17:05
      Маринадланган кәбестә
      Маринадланган кәбестә
      22
      0
      0
    • 26 сентябрь 2020 - 13:50
      Алма согы
      Алма согы
      25
      0
      0
    • 25 сентябрь 2020 - 17:50
      Күрәгә һәм кокос белән яшел чәй
      Көзен чирләп китмәс һәм иммунитетны ныгыту өчен түбәндәге чәйләрне кулланырга киңәш ителә.
      53
      0
      0
    • 25 сентябрь 2020 - 15:30
      Яшелчәләрдән салат
      Яшелчәләрдән салат
      45
      0
      0
    • 15 сентябрь 2020 - 12:00
      Ничек сакларга?
      Ничек сакларга?
      116
      0
      0
    • 14 сентябрь 2020 - 15:20
      Яшелчә салаты
      Иштирәк авылыннан Наилә Нургалиева кышка саклауга түгел, бүген ясап ашарга мөмкин булган салат рецепты белән бүлешә.
      106
      0
      0
    • 13 сентябрь 2020 - 10:55
      Базиликлы помидор
      Инде күп кеше кыяр-помидорын тозлап, салатларын ясап, сакларга алып куйды. Ләкин яшелчәләрне урнаштырып бетерергә өлгермәгәннәр дә бардыр. Иске Җирекле авылыннан Гөлназ Зарипова андыйларга бик тәмле, базилик белән тозланган помидор рецепты тәкъдим итә. Гади дә, үзенчәлекле дә рецепт. «Ел дә шулай әзерлим, дусларым, туганнарым да рецептны куллана, безгә бик ошый!» – дип яза ул.
      159
      0
      0
    • 12 сентябрь 2020 - 11:30
      Ничек итеп баллы виноград үстерергә?
      Күп кенә бакчачылар соңгы елларда виноград үстерә. Әмма безнең табигать шартларында күпчелек очракта бу җимеш өлгереп бетә алмый, ул бераз әчерәк була. Татарстанда баллы виноград үстерү – ул үзе бер фән. ТР Авыл хуҗалыгы һәм азык-төлек министрлыгы тәҗрибәле виноградчылар белән берлектә әлеге җимешне үстерү буенча киңәшләрен бирүне дәвам итә. Алар тукайлыларга да мул һәм баллы уңыш алырга ярдәм итәр.
      272
      0
      0
    • 24 август 2020 - 16:20
      Как ясау
      Как – халкыбыз ярата торган затлы сый. Әбиләребез чәк-чәк кенә кабып, как белән чәй эчә торганнар иде. «Әлү кагы» дигәне аеруча тәмле булып истә калган. Без дә как ясарга өйрәник әле. Киптерү җайланмасы булган кешегә аның бер авырлыгы да юк. 
      225
      0
      0
    • 23 август 2020 - 13:40
      Мәшәкатьсез «Шарлотка»
      Мәшәкатьсез «Шарлотка»
      242
      0
      0
    • 22 август 2020 - 14:55
      Әй, алмасы, алмасы! 
      Алманың ниндиләре генә юк?! Алсу, кып-кызыл татлы алма, сары гәрәбәдәй баллы һәм сутлы алма. Яшел зөбәрҗәттәй семеринка белән антоновка алмалары... Балачакта әни ранетка дигән эре булмаган баллы алмаларны сабагы белән кайната торган иде. Шуның сабагыннан тотып тәмләп чәй эчүләр, алма бәлешләре... Ә әби ясаган алма кагы?! Телеңне йотарлык була торган иде. «Әлү кагы» дигәне аеруча истә калган. Бу затлы ризыкны әбиләр Рамазан уразасында авыз ачканда чәйләренә салалар иде. Чәк-чәк кенә кабып, каклы чәй эчүләр ни тора!  Әбиләребез, әниләребез традицияләрен дәвам итеп, как коярга, алма киптерергә, алма бәлешләре пешерергә өйрәник әле. Берочтан алманың файдасы хакында да исебезгә төшерербез.
      319
      0
      0
    • 22 август 2020 - 12:25
      Алма повидлосы
      Алма повидлосы
      245
      0
      0
    • 21 август 2020 - 15:15
      Алма бәлеше – «Шәргыя»
      Халыкта «Шарлотка» исеме белән дан казанган бу бәлеш безнең гаиләдә «Шәргыя» исемендә. Бу бәлешне әзерләү өчен артык күп вакыт таләп ителми. Аны балалар да, олылар да ярата.
      223
      0
      0
    • 20 август 2020 - 14:35
      Таба икмәге – тәбикмәк
      Табигый ысул белән ясалган чүпрәгә куелган камырдан кабартмалар, коймак-тәбикмәкләр дә бик нык уңа. 
      331
      0
      0
    • 20 август 2020 - 12:55
      Шифалы эчемлек
      Әбиләребез чәй гөмбә-сен бик яратып кулланалар иде. Безгә бу яхшы традицияне дәвам итәргә кирәк. 
      166
      0
      0